4 Kasım 2016 Cuma

2016yılı ilk yayın ve hülasası

 selamun aleyküm muhterem arkadaşlar v emeslektaslar,bu yıl yayın yapamadım ilgilenenlerden özür dilerim,hem zamanım olmadı hemde arı sayım arttığı için tek basımıza mücadele verdim yayına fırsatım olmadı. tabı resim almayada,paylasmaya değer çok resimlik manzaralar oldu ama tek olunca isimiz aksıcak diye yapamadım vesselam,
 bu yıl hamd olsun umre nasip oldu  ailecek anam dahil umre yaptım ,Mevla sizlerede nasip etsin,kutsal beldeleri acil olarak ziyaret etmenizi tavsiye ederim, allah cc sizlerede nasip etsin















 2016 nın ilk oğulu meme dikmişti boleyım diye başına gittim tam kapak açmaya sıra geldi püskürdü mubarek
 bu yıl kestaneden şikayetçi olan yoktur herhalde,allah a hamd olsun verdide verdi son 10 yılın en ıyı verimini aldık
 kesintisis 1 ay bal kesilmedi resimlemeye değer çok anlar oldu ama maalesef ellerim dolu ne edersin

 netice iki sağım yaptım ,netice Trakya iptal,



 arıcılıkda beraber takıldığım Ahmet bey,akyazıda arı urunleri dükkanı var





 çok söze gerek varmı resimler herseyi anlatıyor






 hülasa yıne zamanım yok, son sözler,kısın ins yayın yapıcam , bu arada muğladan bahsetmedim resim almadımki,2 ay kadar muğlada idim,3 gun once kesin donüş yaptım arılar kışlama için memleketim akyazıda,genel olarak verimli bir yıl geçirdim,herkese selam eder saygılarımı sunarım,allah cc iki cihanda aziz etsin

Hiç yorum yok:

satılık manuel 8 li bal sagım makınesi

 resimlerini gördüğünüz 8 li makine yaklasik 6 yıldır bende 1 donem çok az kullanıldı yeni gibi bu makine çıtaları dikey taze peteklerde d...